Promovarea prin Google Adwords

Una dintre cele mai simple etape pentru a beneficia de avantajele internet marketing-ului este sa te decizi ca vrei acest lucru! Imediat dupa ce ti-ai propus asta va trebui sa lucrezi si sa investesti timp, dar si bani pentru a fi sigur ca produsele tale sunt prezentate unui public tinta corect, dar si pentru a-i asigura o crestere constanta a popularitatii.

Google Adwords este unul dintre cele mai eficiente mijloace de promovare ale carui avantaje sunt mari si apar repede! Daca ti-ai construit un website ce reprezinta afacerea ta, fie ca vorbim despre vanzare de servicii sau bunuri, atunci urmatoarea etapa poate fi inceperea unei campanii Adwords prin care sa atragi o sumedenie de vizitatori si totodata potentiali clienti, direct interesati de serviciile sau bunurile pe care le vinzi!

Pentru a intelege cum functioneaza Google Adwords trebuie mai intai sa ai cateva idei despre cum functioneaza motorul de cautare Google. Foarte pe scurt, trebuie stiut ca acesta ofera tuturor posibilitatea de a cauta pe internet orice informatie. Prin urmare, in momentul in care vei introduce in casuta de cautare o expresie sau cateva cuvinte cheie vei primi inapoi rezultatele sub forma unui mare de pagini numerotate, prima avand bineinteles numarul 1. Pe fiecare pagina este un numar de link-uri, astfel ca o simpla cautare pe un anumit subiect iti va generate sute de link-uri aranjate in ordinea relevantei lor pe pagini numerotate, la fel, in ordinea relevantei lor.

Mai departe, daca iti doresti sa ajungi intr-o pozitie cat mai inaintata sau cu alte cuvinte daca vrei ca motorul de cautare Google sa considere site-ul tau cat mai relevant pentru un anumit cheie acesta trebuie optimizat corespunzator. Pentru a beneficia de o pozitie superioara inca de la inceput poti opta pentru o campanie Google Adwords sau cu alte cuvinte plata unor anunturi publicitare care iti vor scoate site-ul in evidenta pentru anumite cuvinte cheie.

Este important de stiut ca fiecare cuvant cheie are un anumit grad de competitie in jurul sau, astfel ca unele sunt mai populare si mai des cautate in timp ce unele au o competitie mai redusa. O pagina web poate fi optimizata pe un cuvant cheie, mai multe cuvinte cheie sau expresii de cuvinte, astfel ca atunci cand cineva introduce in casuta de cautare respectivele cuvinte site-ul tau va fi listat in rezultate in functie de relevanta.

In cazul unei campanii Adwords acesta va fi amplasat pe prima pagina, intr-o pozitie superioara, insa va trebui sa investi anumite sume de bani in aceste campanii. Poti eficientiza la maximum costurile, iar beneficiile pot fi mari. De fiecare data cand un vizitator va intra pe site-ul tau care este promovat prin Adwords va trebui sa platesti o suma de bani in functie de competitia care exista un jurul unui cuvant cheie, insa acesti vizitatori se pot transforma in clienti, unii chiar fideli, astfel ca incasarile tale vor creste si prin urmare campania Adwords se va dovedi a fi un succes.

Aceasta este doar una din modalitatile prin care iti poti promova website-ul, deoarece pe langa aceste campanii Adwords sau optimizarea pentru motoarele de cautare exista multe alte mijloace.