Promovarea pe Twitter

Nimeni nu poate pune la indoiala faptul ca internetul s-a dezvoltat intr-un ritm alert in ultimii 10 – 15 ani, astfel ca unii se intreaba la ce vom asista pe viitor in ceea ce priveste dezvoltarea mediului online? Indiferent ca acesta va ramane la acelasi nivel pe care l-a atins in prezent sau ca va creste in popularitate si inovatie, este important de stiut ca internetul reprezinta una dintre cele mai bune modalitati prin care iti poti promova afacerea sau website-ul in fata unui numar urias de oameni.

Twitter este una dintre cele mai populare modalitati prin care iti poti face cunoscuta afacerea, asadar este important sa ai in vedere aceasta platforma in momentul in care iti doresti o promovare eficienta si sustinuta. Apeland la cat mai multe mijloace de promovare vei beneficia de un numar cat mai mare de vizitatori si implicit clienti, iar reteaua de socializare mai sus amintita, Twitter, este una dintre cele mai eficiente in ceea ce priveste trimiterea unui mesaj catre publicul larg.

promovare twitterDe fapt, Twitter este exemplul perfect de simplitate si eficienta, astfel ca un mesaj postat de pe un cont de Twitter va fi vizibil de toti cei care urmaresc respectivul profil. Aceasta modalitate de comunicare este deosebit de eficienta in ceea ce priveste promovarea unei afaceri in mediul online, dar si mentinerea unei bune legaturi intre clienti si firma. Spre exemplu, daca detii un magazin online il poti promova pe internet si prin ajutorul acestei retele de socializare – Twitter. In momentul in care vei adauga noi produse spre vanzare sau vei oferi tuturor reduceri, un simplu mesaj postat pe Twitter este suficient pentru a le aduce la cunostinta tuturor celor care te urmaresc aceasta informatie.

Mai mult decat atat, in unele conditii, se poate spune ca Twitter poate fi chiar comparat cu un e-mail trimis catre un anumit destinatar. Bineinteles, dupa cum am mentionat, doar in unele conditii, deoarece limitarea caracterelor la 140 de cuvinte este unul dintre dezvantajele acestei retele. Cu toate acestea, unii considera drept avantaj existenta unui numar atat de mic de cuvinte, deoarece in esenta Twitter inseamna trimiterea unor mesaje scurte si rapide!

Revenind la ideea mai sus mentionata, Twitter poate fi comparat cu trimiterea unu e-mail pentru simplu fapt ca ambele platforme trimit un mesaj unui numar de abonati. In cazul unui e-mail exista o baza cu adrese de e-mail, insa in cazul Twitter tot ceea ce trebuie sa faci este sa folosesti functia follow. Asadar, o firma care opteaza pentru o promovare in mediul online, indiferent daca aceasta vinde diverse produse sau ofera servicii, poate avea un avantaj urias prin utilizarea acestei platforme, deoarece orice mesaj sau informatie poate ajunge intr-un timp foarte scurt la clienti care ulterior pot impartasi idei legate de aceasta sau pot posta diverse comentarii care in final au rolul de a imbunatati serviciile unei firme.

Iata, deci, unul dintre cele mai mari avantaje ale acestei retele de socializare – Twitter. Un mesaj poate fi trimis extraordinar de usor catre un numar variabil de oameni.