Email marketing

In prezent exista numeroase modalitati prin care o firma isi poate promova serviciile in mediul online, iar avantajele acestuia in ceea ce priveste atragerea unui numar mare de vizitatori si de potentiali clienti sunt foarte bine cunoscute. Comparativ cu mediul offline, internetul ofera un numar urias de oameni care sunt interesati in mod direct de numeroase servicii sau bunuri, astfel ca o firma care detine un website bine construit va avea sanse mult mai mari sa isi creasca veniturile comparativ cu o firma care isi desfasoara activitatea doar in mediul offline.

Email marketing presupune trimiterea unor e-mailuri catre anumite persoane in scop publicitar sau altfel spus trimiterea unor oferte, anunturi publicitare sau promovarea unor servicii prin intermediul unui mesaj trimis in posta electronica a unui individ de catre o firma care furnizeaza aceasta servicii sau o companie care se ocupa cu astfel de tehnici de promovare. Principalul scop al e-mail marketing-ului este de a vinde sau promova un bun ori serviciu, dar si de a spori popularitatea unei companii.

Avantajele oferite de email marketing

Dintre avantajele acestei tehnici de promovare merita sa amintim costurile mult mai reduse comparativ cu metodele clasice. Altfel spus, in momentul in care firma ta va trimite un email catre o baza de clienti tot ceea ce iti trebuie este o conexiune la internet si construirea unui e-mail profesional. In cazul unui mesaj prin posta vei necesita costuri cu productia unor brosuri sau pliante precum si costuri generate de transportul acestor materiale catre cutiile postale din mediul real. Prin urmare, trimiterea unui e-mail se poate dovedi a fi mai eficienta din punct de vedere financiar.

email marketing

Un alt aspect pe care trebuie sa il ai in vedere este publicul tinta. In momentul in care detii un website pe care vizitatorii sau cumparatorii se pot inregistra cu adresa de e-mail atunci vei obtine o baza de clienti direct interesati de produsele sau serviciile tale. In momentul in care vei trimite un e-mail acesta va fi directionat catre cei care au beneficiat in trecut de serviciile tale sau au cumparat unele produse oferite la vanzare de catre magazinul tau online, spre exemplu. In mediul offline, pe langa costurile mult mai mari legate de trimiterea unor mesaje in cutiile postale, exista sansa ca o mica parte din cei carora le trimiti aceste mesaje sa fie interesati de produsele ori serviciile tale, iar acest lucru poate scadea eficienta investiilor in promovare.

De asemenea, mai trebuie mentionat ca trimitere unui e-mail se face repede, comparativ cu situatia clasica in care cineva trebuie sa mearga si sa depuna pliantul intr-o cutie postala, spre exemplu. Prin urmare, acest timp scurt iti poate oferi avantaje majore. In situatia in care vrei sa promovezi o noua oferta, un numar mare de oameni – ce fac parte din publicul tinta – vor putea afla foarte repede despre oferta, comparativ cu alternativa clasica ce poate lungi aceasta perioada de timp chiar la cateva zile! Iata, deci, unele dintre principalele avantaje ale email marketing -ului. Daca doresti o promovare sustinuta in fata unui public tinta, atunci ia in considerare aceasta optiune.

Articole pe aceasta tema: