Retelele de socializare si promovarea afacerii tale

In prezent multe dintre afacerile existente in mediul offline si-au mutat o parte din activitate si in mediul online. Altele se deschid si isi desfasoara activitatea strict in mediul online, astfel ca daca doresti sa iti promovezi compania pe internet trebuie sa ai in vedere competitia care este acerba pentru majoritatea domeniilor de activitate. Pentru a reusi sa iti faci o publicitate eficienta si sa atragi un numar mare de vizitatori sau clienti vei avea nevoie de orice avantaj competitiv, iar promovarea pe cat mai multe retele de socializare iti poate oferi un asemenea avantaj.

Pinterest este o modalitate exceptionala prin care iti poti face cunoscuta produsele sau serviciile tale unui numar mare de oameni optand pentru postarea unor fotografii diverse. Mai mult decat atat, daca comercializezi produse iti poti chiar construi un catalog virtual adaugand poze cu aceste produse alaturi de link-ul de pe website-ul tau, astfel incat cei ce vizioneaza fotografia respectiva pot cumpara chiar produsul prin intermediul a cateva click-uri.

social media logos 15773Daca iti doresti o audienta foarte mare atunci cu siguranta trebuie sa iti indrepti atentia catre Facebook, o retea de socializare pe care activeaza un numar de peste un miliard de utilizatori din intreaga lume. Crearea unei pagini de Facebook pentru afacerea ta este unul dintre cele mai utile mijloace de promovare in mediul online, deoarece cu ajutorul acesteia vei reusi sa atragi noi vizitatori si implicit clienti. De asemenea, existenta functiei Share este un alt avantaj demn de luat in considerare, deoarece aceasta are capacitatea de a spori si mai mult popularitatea paginii respective de Facebook care se traduce prin mai multi vizitatori si clienti, iar ulterior prin profituri mai mari.

Twitter este o alta retea de socializare ce ofera beneficii importante in ceea ce priveste promovarea online, iar unul dintre acestea il constituie existenta unui public tinta ce poate fi mai usor de obtinut. Cu alte cuvinte, in momentul in care o persoana va decide sa urmareasca activitatea ta in cadrul acestei retele de socializare atunci este interesata de domeniul tau de activitate, iar orice mesaj postat si citit de cei care te urmaresc va fi mai eficient pentru simplu fapt ca este trimis unui public tinta.

O retea de socializare diferita, dar cu mari avantaje pentru cei care vor sa se afirme din punct de vedere profesional este Linkedin. Acesta ofera tuturor ocazia de a stabili noi relatii profesionale, de a impartasi idei din diferite domenii de activitate, de a discuta diferite teme si de a forma grupuri de membri care impart acelasi domeniu de activitate. Linkedin ofera sansa de a atrage noi clienti si de a-ti face cunoscuta afacerea unui numar cat mai mare oameni.

Iata, deci, unele dintre cele mai importante avantaje ale promovarii prin diverse retele de socializare. De asemenea, trebuie avut in vedere faptul ca promovarea prin intermediul acestora va creste nu doar numarul de clienti, ci si popularitatea firmei tale. Procesul de branding este de lunga durata, insa cu cat mai multi oameni afla despre numele firmei tale si domeniul de activitate al acesteia cu atat mai repede vei reusi sa iti construiesti un brand de calitate.