Campania de email marketing - tehnica de promovare online

Printre cele mai populare tehnici de promovare in mediul online merita sa amintim despre campania de email marketing sau trimiterea unui e-mail catre un public tinta ce este direct interesat de serviciile sau produsele pe care firma ta le comercializeaza. Datorita dezvoltarii mediului online precum si a potentialului urias de a atrage noi clienti o sumedenie de firme si-au mutat o parte din activitate pe internet, insa acest lucru atrage dupa sine si o competitie pe masura, astfel incat, pe langa o promovare eficienta trebuie sa oferi si servicii ori produse de calitate.

email marketingDoua aspecte importante trebuie avute in vedere inca de la inceput, mai exact: trimiterea unui e-mail nu iti garanteaza un numar mare de vizitatori, iar numarul crescut al acestora nu iti garanteaza profitul. La prima vedere lucrurile pot fi simple: trimiti un e-mail catre un numar mare de vizitatori, acestia intra pe website-ul afacerii tale de unde achizitioneaza bunurile oferite spre vanzare sau apeleaza la serviciile tale. In realitate este dificil sa obtii acest lucru din mai multe motive.

Pentru inceput trebuie sa atragi vizitatorii pe pagina oficiala a afacerii tale cu ajutorul unui e-mail, deoarece in acest scurt articol vom discuta despre campania de e-mailing. Titlul trebuie sa capteze atentia utilizatorului de internet si sa-l determine sa deschida e-mailul primit, acesta fiind primul si cel mai important pas. Ulterior, utilizatorul trebuie sa gaseasca o informatie solida, bine structurata si usor de asimilat, astfel ca in cateva secunde acesta trebuie sa isi dea seama despre ce este vorba in e-mailul primit.

In cadrul acestui e-mail sunt inserate link-uri care duc catre website-ul oficial al afacerii tale, insa acestea trebuie plasate cu grija. Un link general amplasat la finalul e-mailului poate avea o eficienta mai scazuta decat un hiperlink. De asemenea, este important de avut in vedere ca un e-mail nu trebuie sa contina mai multe link-uri catre website-uri diferite, deoarece in aceasta situatie vizitatorul se poate simti coplesit de cantitatea de informatii precum si de website-urile deschise doar dintr-un singur e-mail, astfel incat se poate plictisi si inchide paginile.

Cu toate acestea, atragerea unui vizitator in magazinul tau online sau pe website-ul afacerii tale nu iti ofera garantia ca acesta va achizitiona ceva sau va opta pentru serviciile pe care le oferi. Cel mai important avantaj pe care il ofera mediul online afacerilor este numarul mult mai mare de vizitatori, insa pentru a-ti creste profiturile trebuie sa oferi calitate, seriozitate si profesionalsim, astfel incat vizitatorii sa se transforme in clienti, iar clientii sa devina cumparatori fideli.

Campania de e-mailing are si alte parti pozitive, iar una dintre acestea este cresterea popularitatii. Cu cat afacerea ta este promovata mai des cu atat mai multa lume va afla despre dansa, astfel ca incet, dar sigur vei reusi sa construiesti un brand. In concluzie o campanie de e-mailing are potentialul de a atrage noi vizitatori, de a creste vanzarile unei firme, de a-i spori popularitatea si de a fideliza clientii. Iata, deci, unele aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere.