Avantajele unui e-mail

Promovarea in mediul online este un aspect demn de luat in considerare de catre cei care isi doresc sa atraga mai multi vizitatori si clienti pentru afacerile pe care le desfasoara online. La ora actuala, internetul permite o promovarea eficienta si sustinuta care se traduce ulterior prin cresterea vanzarilor si implicit a profitului, indiferent ca vorbim despre o companie care ofera bunuri spre vanzare sau servicii.

Dintre cele mai populare mijloace de promovare in mediul online amintim campania de e-mail marketing ce are un potential urias in ceea ce priveste cresterea vanzarilor si transformarea unor clienti ocazionali in cumparatori fideli. Unul dintre cele mai importante aspecte ale unei campanii de acest fel este mentinerea publicului tinta informat in legatura cu produsele sau serviciile pe care firma ta le ofera.

Comparativ cu trimiterea unui pliant sau a unei reviste prin intermediul serviciului postal clasic, e-mailul are avantaje incontestabile. Unul dintre acestea este legat de costuri. Altfel spus, trimiterea unui e-mail catre un anumit numar de oameni necesita o investitie mai mica comparativ cu situatia in care ar trebui sa tiparesti acelasi numar de pliante, sa le transporti pana la destinatie si ulterior sa le distribui. Toate aceste etape necesita investii demne de luat in considerare, insa redactarea unui e-mail si trimiterea acestuia prin posta electronica elimina aceste costuri.

email marketing

Mai mult decat atat, pe langa scaderea costurilor, un e-mail are un alt avantaj urias si anume viteza cu care este trimis si citit. Spre exemplu, un pliant necesita un anumit timp din momentul in care este produs pana cand este citit de catre destinatar, insa in cazul unui e-mail acest lucru poate avea loc in cateva minute. Pentru simplu fapt ca o mare parte dintre oameni detin telefoane inteligente, tablete sau au acces la calculatoare conectate la internet, citirea unui e-mail este un lucru deosebit de usor, asadar iata inca un avantaj pe care trebuie sa il ai in vedere atunci cand doresti sa iti promovezi afacerea in mediul online.

Pe langa cele doua avantaje amintite anterior, mai exact costul redus si viteza de trimitere mult mai mare trebuie sa amintim si existenta unui public tinta. Prin urmare, un e-mail trimis catre un numar de persoane direct interesate de anumite produse sau servicii este mult mai eficient decat trimiterea acestui mesaj catre un numar de oameni ce nu fac parte din publicul tinta. O mare parte dintre acestia vor neglija e-mailul sau nici macar nu-l vor deschide, astfel ca eficienta unei campanii de e-mailing scade daca nu exista un public tinta care sa fie interesat de serviciile sau bunurile pe care o firma le comercializeaza.

Iata, deci, unele dintre cele mai importante avantaje ale unui e-mail marketing. Pentru a fi eficient, acesta trebuie sa fie redactat corect pornind de la un titlu informativ si atractiv. Continutul trebuie sa fie usor de citit, iar informatia principala usor de extras, astfel incat cititorul sa nu se plictiseasca repede si sa inchida e-mailul respectiv. Prin urmare, o campanie de e-mailing este una dintre cele mai bune tehnici de promovare in mediul online al afacerii tale!