Facebook si promovarea unui website sau a unei afaceri

Pentru inceput trebuie mentionat ca internet marketing-ul sau online marketing-ul reprezinta promovarea pe internet a unor produse sau a unor servicii pe care o anumita firma le ofera. Daca in trecut existau putine mijloace de promovare, dezvoltarea internetului a dus la aparitia unor posibilitati uriase de a-ti face compania cunoscuta la nivel national si chiar international. Dintre toate aceste mijloace de promovare, Facebook-ul este unul dintre cele mai eficiente.

Inainte de a incepe promovarea pe internet vei avea nevoie de un website care sa ofere cat mai multe informatii in legatura cu produsele pe care le comercializezi sau serviciile pe care le oferi. In cazul in care nu detii suficiente cunostinte pentru a construi o pagina web de calitate, optimizata pentru motoarele de cautare si care sa fie usor de folosit de catre vizitatori atunci poti opta pentru ajutorul unui expert in acest domeniu. Imediat dupa ce ai construit website-ul vei avea nevoie de prezentari, articole descriptive si chiar tutoriale in legatura cu serviciile sau bunurile pe care le comercializezi.

De asemenea, aceste informatii trebuie mereu imbunatatite pentru a mentine un client interesat de ceea ce ai de oferit. Altfel spus, din cand in cand trebuie sa adaugi un nou articol care sa ofere noi detalii despre produsele tale sau chiar un videoclip suplimentar prin care sa promovezi serviciile pe care le oferi. Facebook este o retea de socializare ce iti ofera toata aceste posibilitati prin simpla creare a unei pagini de Facebook. Pe langa faptul ca vei putea prezenta toate aceste informatii, vizitatorii vor putea folosi functia Share, astfel incat un numar din ce in ce mai mare de oameni sa afle despre produsele ori serviciile pe care le oferi!

promovare facebook

Legatura dintre client si cel care ofera spre vanzare un anumit lucru este, de asemenea, foarte importanta. Prin urmare, un website al unei afaceri trebuie sa aiba un formular de contact eficient prin care un vizitator sa primeasca raspunsuri la intrebari cat mai repede cu putiinta. Pe de alta parte, reteaua de socializare Facebook prezinta un alt avantaj major chiar si in aceasta situatie, deoarece permite o comunicare directa prin intermediul comentariilor sau a mesajor directe intre vanzator si client.

Mai mult decat atat, sectiunea de comentarii are un rol benefic atat pentru cel care promoveaza o afacere, cat si pentru cei care ii solicita serviciile sau doresc sa cumpere anumite bunuri. In primul rand, ceilalti vizitatori isi pot face o parere despre calitatea acestor servicii sau bunuri citind comentariile existente, iar in al doilea rand cel care promoveaza afacerea poate observa cu usurinta care sunt punctele slabe pentru a le corecta si pentru a oferi clientilor sai cele mai bune produse si servicii.

In concluzie, Facebook-ul este unul dintre cele mai eficiente mijloace de promovare pe internet. Pornind de la functii precum Share sau Like si culminand cu faptul ca aceasta promovare se poate face in mod gratuit, toate reprezinta aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere daca doresti sa beneficiezi de un numar sporit de vizitatori si de profituri mai mari.