Cum cresti popularitatea unui website?

Popularitatea unui website si numarul de vizitatori pe care acesta il are zilnic reprezinta unul dintre cei mai importanti parametri de evaluare a acestuia. Prin urmare, un website vizitat de sute sau chiar mii de oameni zilnic este, fara dar si poate, un site bine promovat care atrage interesul vizitatorilor si le ofera noi informatii, tutoriale si asa mai departe.

In situatia in care doresti sa iti deschizi o afacere online trebuie, pentru inceput, sa construiesti un astfel de website, insa la inceput popularitatea acestuia va fi foarte mica, daca nu chiar inexistenta. Prin urmare, vei avea nevoie sa ii cresti popularitatea si numarul de vizitatori din care o buna parte se pot transforma in clienti. Metodele prin care se creste popularitatea unui website sunt numeroase, iar in cele ce urmeaza vor fi expuse cateva dintre acestea.

Pentru inceput este important sa promovezi site-ul afacerii tale prin diverse metode cum ar fi retelele sociale, sa il optimizezi pentru motoarele de cautare, sa optezi pentru campanii Adwords, sa investesti in plasarea unor bannere pe alte site-uri de profil si asa mai departe. Cu toate acestea, promovarea nu este suficienta pentru a-i creste popularitatea, deoarece ai nevoie si de un continut de calitate, mereu imbunatatit care sa atraga curiozitatea noilor vizitatori, dar si a celor care au mai fost si acum revin.

Cu alte cuvinte, este necesar sa oferi descrieri cat mai detaliate si complete despre serviciile pe care le promovezi sau bunurile pe care le vinzi, astfel incat un cumparator sa afle cat mai multe lucruri si sa se simta confortabil pentru a apela la ajutorul tau. In situatia in care aceste website-uri raman statice, fara a mai adauga noi informatii, tutoriale si asa mai departe, interesul vizitatorilor va scade sau cu alte cuvinte acestia vor vizita pagina ta o singura data, vor decide daca sa cumpere un produs sau nu, iar mai apoi vor pleca.

Evitarea acestui aspect poate reprezenta drumul catre succes. Mai corect spus, in momentul in care un vizitator ajunge pe o pagina web acestuia trebuie sa i se dea ocazia de a se inregistra sau inscrie cu adresa de e-mail pentru a fi la curent cu ultimele noutati si produse aparute. In acest fel, de fiecare data cand vei face o noua campanie, o noua oferta sau vei aduce alt stoc de marfa vizitatorul sau chiar clientul va fi informat despre acest lucru, iar prin urmare vanzarile tale pot creste mai mult.

Imagineza-ti un website ca o carte de vizita a unei afaceri. In momentul in care un vizitator iti acceseaza pagina web aceasta trebuie sa inspire seriozitate, trebuie sa fie functionala, sa aiba un aspect placut, dar totodata sa fie si corect construita sau optimizata pentru motoarele de cautare. Popularitatea unui site si construirea unui brand se face atat printr-o promovare sustinuta apeland la metodele de promovare mai sus amintite, cat si prin oferirea unui continut de calitate precum si bunuri sau servicii care sa multumeasca clientii. Internet marketing-ul este o metoda foarte buna pentru a-ti creste vanzarile!