Bannere ca modalitate de promovare

Promovarea pe internet este una dintre principalele aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere daca doresti sa iti deschizi o afacere online sau pur si simplu vrei sa muti o parte din activitatea afacerii tale din mediul offline pe internet. Promovarea se poate face prin numeroase modalitati, insa in general este important ca orice tehnica de promovare sa fie executata corect oferind totodata respect pentru vizitatorii si potentialii clienti.

Inainte de a-ti promova afacerea pe internet este important sa stabilesti din timp ce anume doresti de la o astfel de promovare. Exista doua modalitati prin care iti poti creste profiturile apeland la mediul online: promovare locala sau generala. Bineinteles ca acesti termeni nu sunt definitorii pentru nicio tehnica, ci au fost alesi la intamplare pentru a explica mai bine cum te poate ajuta mediul online.

In cazul unei promovari locale, spre exemplu, tot ceea ce trebuie sa faci este sa atragi atentia publicului dintr-o anumita zona sau oras despre existenta afacerii tale. Indiferent ca oferi spre vanzare servicii sau bunuri, prin intermediul mediului online vei reusi sa le aduci la cunostinta o sumedenie de informatii despre existenta magazinului tau, locatia in care acesta se afla, orele de program, ce anume vinzi si eventual preturile sau reducerile existente intr-o anumita perioada.

Daca iti doresti o promovare generala, atunci lucrurile se schimba. Acest mod de promovare urmareste atragerea unor clienti noi fie pentru magazinul tau online, fie pentru cel offline. Cu alte cuvinte publicul pe care il urmaresti nu mai este cel care locuieste intr-un anume oras sau intr-o anume zona, ci intreg mediul online. In situatia in care vei opta pentru o astfel de promovare trebuie sa ai si un website foarte bine construit pe care sa il prezinti ca o carte de vizita!

Prin urmare, ambele situatii de mai sus iti pot aduce noi clienti si noi vanzari, ce e drept ultima dintre ele este mult mai eficienta, dar totodata si mai dificila necesitand mult mai multe investitii. Aceasta promovare de care tot am vorbit poate fi facuta prin numeroase mijloace, insa unul dintre ele este afisarea de bannere sau anunturi publicitare pe diverse site-uri!

Un magazin sau o firma care vinde camasi elegante pentru barbati si femei – spre exemplu – poate avea un magazin offline si unul online. In aceasta situatie atat promovarea locala, cat si cea generala va atrage un numar mai mare de clienti pentru ambele magazine – online si offline. Cu toate acestea este important sa urmaresti publicul tinta pentru a fi sigur ca investesti corect banii de care dispui. Un anunt plasat pe un site de profil, o comunitate de moda sau un forum unde se discuta despre haine, materiale, moda si imbracaminte va atrage vizitatori mult mai interesati de produsele pe care incerci sa le comercializezi decat un anunt plasat pe un site unde se discuta despre sporturile extreme, spre exemplu.

Iata, deci, cum promovarea in mediul online trebuie facuta cat mai tintit pentru a fi sigur ca atragi vizitatorii ce se pot transforma in clienti!