Monetizarea site-ului trebuie facuta cu atentie

Majoritatea dintre cei care isi construiesc un site sau un blog au in minte un singur lucru: bani si castiguri banesti de pe urma traficului, insa pentru a ajunge la un asemenea nivel este necesara o munca temeinica si luni sau poate chiar ani petrecuti experimentand fel de fel de situatii si invatand din ele.

Daca alegerea unui domeniu si implementarea unei platforme de lucru ar fi singurele lucruri de facut pentru a face bani din site-uri, atunci toata lumea ar trai decent la ora actuala, insa din nefericire nu este chiar atat de simpu. Inainte de a-ti monetiza blogul este necesar un trafic decent dupa cum aminteam anterior, iar acesta se castiga prin serizoitate si continut informativ calitativ. De asemenea, o nisa aleasa bine la momentul potrivit poate fi un bonus considerabil avand in vedere ca odata ce ai prins popularitate intr-un domeniu, competitorilor le va fi greu sa te ajunga.

Dupa o asemenea munca vine si momentul in care iti poti monetiza blogul si poti castiga niste bani, dar stiind cat ai muncit vei vrea sa oferi o atentie sporita vizitatorilor si sa plasezi anunturi publicitare care sa nu deranjeze. Problema apare in momentul in care observi ca nimeni nu da click pe ele, iar banii intarzie sa apara, astfel ca esti tentat sa le oferi o pozitie mai evidenta, insa in momentul in care vezi ca nici acest lucru nu te ajuta devii agasant – aici gresesc cei mai multi dintre noi.

Cel mai indicat este sa incerci sa pastrezi acel trafic si chiar sa-l cresti, deoarece sunt multe alte modalitati de monetizare a site-ului in afara anunturilor publicitare. Un exemplu bun este reprezentat de advertoriale, articole de 500-600 de cuvinte prin care promovezi un alt site, la modul personal, si introduci cateva link-uri catre el, asadar tine minte intotdeauna ca vizitatorii sunt la fel de importanti ca banii scosi din site.