Promovarea prin directoarele web

Promovarea cu ajutorul directoarelor web a fost candva o tehnica de SEO impresionanta ce reusea sa-ti asigure un statut destul de important in fata crawlerelor de la Google, dar odata cu aparitia noului Panda, aceste directoare au cam fost desfiintate.

In cazul in care ai terminat tot lucrul la web design si esti in general multumit de aspectul site-ului tau, poti sa-l inscrii si in aceste directoare pentru ca o sa-ti construiesti mai multe link-uri catre web site-ul tau, insa ideea principala pe care vreau sa o scot in evidenta din acest articol este ca directoarele web nu mai sunt ce-au fost odata si asta dintr-un simplu motiv. Se stie ca inginerii care lucreaza in spatele popularului Google incearca pe cat posibil sa imprime un fel de inteligenta artificiala robotilor care scaneaza site-urile, in asa fel incat acestia sa deosebeasca un site calitativ cu un continut apreciat de cititiori de un site mai putin bun, dar care este foarte bine optimizat.

Competitia este dura atunci cand incerci sa patrunzi in mediul online, iar dupa cateva zile petrecute incercand sa-ti promovezi site-ul iti vei da seama si singur de acest lucru. Intrebarea fireasca suna cam asa : „ si atunci ce fac?". Ei bine, tot ceea ce competitorii tai au facut si mai mult decat atat pentru ca asta este singura solutie sa te promovezi in lista motoarelor de cautare. Prin urmare, daca inscrierea in directoare inca mai este o tehnica des folosita cu toate ca si-a pierdut mult din putere, nu ezista sa o folosesti.

Acestea fiind zise as vrea sa rezum foarte pe scurt intreaga idee a articolului de fata amintindu-ti ca desi unele tehnici sunt invechite din toate punctele de vedere trebuie sa le aplici cat timp ele iti ofera un minim avantaj fara sa-ti provoace nici o penalizare din partea motoarelor de cautare.