Asistenta online la magazinul tau

Magazinul pe internet se poate dovedi o alegere exceptionala pentru ca indiferent de produsele pe care le vinzi, daca un astfel de loc exista si in viata reala atunci nu cred ca ar fi nici o problema sa se mute si online. In acest scurt articol nu vom vorbi despre costuri reduse de intretinere sau alte avantaje care sunt, bineinteles, lucruri importante, ci ne vom indrepta atentia asupra altor aspecte de continut.

web designIn primul rand este necesara existenta unui suport online disponibil 24/7 la care orice client sa poata apela indiferent daca are de gand sa achizitioneze un produs sau vrea doar sa intrebe cate ceva. Poate ca la prima vedere pare greu, insa acest lucru nu este deloc dificil de implementat pentru ca si un id de Yahoo! Messenger lasat la contact, unde cineva sta online mereu, tot este mai bun decat nimic. Tehnologia telefoanelor inteligente iti permite folosirea acestui program in permanenta, iar prin urmare vei sti imediat de orice nou client, la orice ora. Mai mult decat atat, ii vei putea raspunde fara sa fii nevoit sa angajezi pe cineva care sa piarda vremea in fata calculatorului zile in sir pana cand un vizitator intra in discutie.

Atunci cand vine vorba despre Romania trebuie sa fim cu totii constienti ca mediul online este inca o necunoscuta pentru foarte multa lume si chiar cei care au interactionat au anumite retineri atunci cand cheltuie banii pe internet, deci asistenta online este obligatorie si are rolul unui vanzator care iti poate oferi fel de fel de informatii despre produsele existente in magazin. Nu neglija acest aspect si incearca, pe cat posibil, sa oferi respectul cuvenit clientului si el te va respecta si promova mai departe pe tine. Trebuie sa fii constient ca un prieten care recomanda altui prieten un site de unde si-a cumparat diverse lucruri este o publicitate mai solida decat oricare alta.