Cum facem un SEO bun

Un SEO bun nu se face niciodata dupa ce am terminat de realizat site-ul si l-am pus la punct asa cum ne dorim, el trebuie facut din momentul in care ne-a venit ideea sa ne facem un site.

Orice Search Engine Optimization - optimizare site pentru motoarele de cautare - incepe cu numele domeniului pe care vrem sa-l cumparam, adica daca vreau sa-mi fac un site de masini nu imi voi cumpara niciodata un domeniu care sa nu contina cuvantul „masini" in el – ar fi inutil. Primul lucru pe care il vede orice spider atunci cand porneste in cautare este numele domeniului, iar daca acesta este relevant vei avea un plus asigurat. In schimb, daca in numele domeniului tau nu exista cuvantul cheie respectiv, importanta si releventa site-ului va scadea mult.

In al doilea rand contentul unui site este de o importanta majora, iar in acest content cuvantul „masini" trebuie sa fie intr-o cantitate de aproximativ 2-7%, tot ce este peste poate fi considerat spam de catre Google si prin urmare site-ul tau va fi exclus din cautari. Cu alte cuvinte vom scrie un articol in care repetam cuvantul „masini" de mai multe ori in asa fel incat la final sa avem cantatitatea necesara, iar aceasta cantitate poate fi verificata cu ajutorul programelor existente pe internet.

In al treilea rand conteaza foarte mult si back-link-urile pe care le avem. Back-link-urile sunt recomandari de la alte site-uri catre site-ul nostru, iar daca respectivele pagini de internet sunt vazute bine de catre Google, atunci si pagina noastra de internet va avea un plus major in ceea ce priveste listarea in rezultate. Este la fel ca in cazul unei scrisori de recomandare de la fostul tau sef, care este un om cu o pozitie importanta in societate si care te recomanda unui angajator nou folosind doar cuvinte de lauda despre tine.